Thursday, February 4, 2010

giLEr cinta

Cinta..ciNta..akalanYa ianYa amat mEmbOsankan..dUlu kita sElalU anggap ianYa mUdah..tapi sEbenarnYa cinta itU satU sOal yang mEmbebankan..sOal yang amat menyakitkan..sOal yang banYak melibatkan hati & pErasaan..mUDah untuk diUngkapkan tEtapi sUkar untUk dipErsembahkan mElalUi hati yang iKhlas..bUkan sOal jiwanG ataU tidak..sebab cinta bUkan dtanG pada Orang tErtentu..tapi cinta dating pada sEmua Orang…

Ya, akU dah jUmpa dEngan cinta akU..tapi akU tak pErnah rasa bahagia..salah akU?..mUngkin sEbab akU tak pErnah nak mEraikan cinta iTU..tapi aKu dah cUba sEhabis baik..dia, wanita itU..insan Yang akU tak pasti aKu tidak dalam mEncintai akU..sUsah..sUsah..liFe amat menyUsahkan..

crying mOod..cinta pada Allah itU lEbih bermakna..tapi akU dah tErpisah dari cinta iTu..hanYa akU jEr yang faham kEnapa..saLah kErana akU mEmilih jalan yang salah sEdangkan akU tahU jalan bEnar sENtiasa ada deKat denGan akU..
kalU turutkan kata hati, matilah jawabnYa..kaLu ikUt rasa, binasalah..sO, akU tak pasti hati @ rasa..nafsU?..diciptakan Untuk kEbaikan..saTu Kepastian yang jarang & sEringkali kita faham..manUsia, dibErikan akal fikiran..lEbih mUlia dari binatanG tErnak..hUhuks..

…….thE End…….
JumaaT/12/03 pEtang/5 FebrUari 2010

No comments:

About Me

My photo
Iwanqais: hanyalah sebuah nama yang ditintakan sebagai penulis di sini. Mencari keredhaan Allah atas suratan kehidupan yang terbina. Tersasar dalam hidup dan mencari jalan keluar berseorangan. Ditimpa ujian yang hampir menghilangkan kekuatan diri. Namun dia bangun semula kerana dia tahu. Allah tidak akan mendatangkan ujian diluar batas kemampuan manusia. Iwanqais seusai nama yang tercela. Mudahan kehidupan masa hadapan yang terbina, akan tercipta bahagia untuknya. Sebaris nama dalam luahan.

Demi Masa

Iwanqais

Iwanqais

Sekitar PTSB

Sekitar PTSB
Powered by Blogger.

Kejayaan Lalu

Kejayaan Lalu
Tercipta Jua Kejayaan