Sunday, February 7, 2010

kUar pEkan sUngai pEtani

(cEntrE sQUarE_07/02/2010_10.41 malam)
ahad, hari yang akU nantikan sEbab hari ni jEr akU dapat rESt sepUas hati akU..dUk Umah Online, makan, tidOr & paling bEst akU dapat kUar jejalan cUci mata..pastU dapat gak hilangkan kEbosanan yang mELanda..

dUlu, blog akU lebih kEpada kata-kata_ tapi aKU dah UpdatEkan jadi akU pUnya laman catatan harian..bUkan akU ingin bErkOngsi segalanya apa yang akU laKukan..tapi sEkadar kEnangan dalam kEhidupan..argh…lEpak kat cc jap tOlong mEmber akU settlekan dia pUnya KErja..

adakalnYa kita rasa asing sGt walaUpun kita pErnah jalinkan hUbungan pErsahabatan dengan Orang itu..sEkadar perkongsian, masa akU kUar tadi..adalah jUmpa 2,3 orang yang pErnah akU kenal masa akU kerja kat park AvEnuE HoteL dulu..tapi diOrang jUSt bUat tak tahU..yelah, apa masalahnYa kalU sekdar seNyum..kErjapUn satu tempat dUlu..takkan tak pErasan aKu lansUng..itulah manUSia..hUhuss

akUpun bUkan ingin dikEnali, tapi sEkadar kata-kata penyEdaran..hUh, life..sO stress..balik jEr Umah tErus Online kat facEbook..ntahlah, kalU aKu tak jENguk facebook rasa tak tEnang jEr life akU..uwaa..sOk dah kerja..malasnYa, dah la banyak kErja yang bLum aku settle..sah-sah esOk masuk Ofis akU kena bUat kErja banyak..tapi aku tension 1 jEr, sOal gaji..hari nih dah 7hb, tapi haram tak dapat lagi..sOal kErja Okei jEr..dah rEspOnsilitY akU tetap lakukan dengan baik…
mood: Tunggu gaji nak sEttle hUtang…

No comments:

About Me

My photo
Iwanqais: hanyalah sebuah nama yang ditintakan sebagai penulis di sini. Mencari keredhaan Allah atas suratan kehidupan yang terbina. Tersasar dalam hidup dan mencari jalan keluar berseorangan. Ditimpa ujian yang hampir menghilangkan kekuatan diri. Namun dia bangun semula kerana dia tahu. Allah tidak akan mendatangkan ujian diluar batas kemampuan manusia. Iwanqais seusai nama yang tercela. Mudahan kehidupan masa hadapan yang terbina, akan tercipta bahagia untuknya. Sebaris nama dalam luahan.

Demi Masa

Iwanqais

Iwanqais

Sekitar PTSB

Sekitar PTSB
Powered by Blogger.

Kejayaan Lalu

Kejayaan Lalu
Tercipta Jua Kejayaan