Friday, December 19, 2008

Janjiku.........


Janjiku tetap aku ingati, namun untuk serahkan seluruh kehidupan ini buatmu, maaafkanlah aku. Aku tidak mampu. Aku insan yang serba kekurangan. Aku tak punyai harta yang bertimbun untuk memberikan dirimu kemewahan dalam hidup. Namun, aku tetap mempunyai sekeping hati yang penuh dengan kasih sayang serta keikhlasan untuk mencintaimu sepernuh hati setelah cintaku begitu utuh buat Allah swt, Rasul saw dan kedua ibubapaku..

Kiranya aku gagal, maafkanlah aku. Namun ketahuilah, sejak cinta yang didatangi Allah ini muncul. Aku gembira sekali. "Kadang Allah hilangkan matahari, kemudian Dia datangkan pula guruh dan kilat, puas kita meratapi kemana hilangnya matahari, Rupanya Allah mahu menghadiahkan kita pelangi yang indah"...

Ingatlah, andai ini suratan. Hubungan ikhlas ini pasti akan menemui kebahagiaan. Selagi nafas ini berdenyut, aku pasti mempertahankan cinta yang dianugerahkan kepadaku ini..
Semoga Allah memberkatiku dalam sisa perjalanan hidupku..
Amin...



3 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

perghhh...
kan best kalu sarah dpt sorang insan yg mcm iwanqais nie..
tp mungkin ada ..Allah da ttpkan utk sarah tp mungkin sekarang blom tiba masa nya lagi..

iwanqais said...

setiap manusia dijadikan berpasangan sarah. i'Allah, sudah semestinya dirimu akan menemui insan yang benar-benar menyayangi dan mencintai apa adanya kamu...

alrasya shidah said...

bukan harta kekayaan yg aku impikan, cukuplah secebis kasih syg & cnta mu yang d harapkan..harapan ku moga hubgn kita berpanjangn..

About Me

My photo
Iwanqais: hanyalah sebuah nama yang ditintakan sebagai penulis di sini. Mencari keredhaan Allah atas suratan kehidupan yang terbina. Tersasar dalam hidup dan mencari jalan keluar berseorangan. Ditimpa ujian yang hampir menghilangkan kekuatan diri. Namun dia bangun semula kerana dia tahu. Allah tidak akan mendatangkan ujian diluar batas kemampuan manusia. Iwanqais seusai nama yang tercela. Mudahan kehidupan masa hadapan yang terbina, akan tercipta bahagia untuknya. Sebaris nama dalam luahan.

Demi Masa

Iwanqais

Iwanqais

Sekitar PTSB

Sekitar PTSB
Powered by Blogger.

Kejayaan Lalu

Kejayaan Lalu
Tercipta Jua Kejayaan